Szkolenie kelnerskie


... bo obsługa gości jest prawdziwą sztuką
 
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.
 
Szkolenie szczególnie polecamy dla:
Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.
 
Metodyka zajęć:
  • Część teoretyczna - wykład z elementami konwersatorium
  • Część praktyczna - prezentacja prowadzona przez wykładowcę, indywidualne ćwiczenia
Program szkolenia:
  1. Sylwetka kelnera
    • Kultura pracy
    • Etyka zawodu
    • Wrażenie estetyczne
  2. Organizacja pracy kelnera
    • Stanowisko pracy
    • Zasady współpracy z pozostałymi działami
    • Znajomość karty menu
    • Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
  3. Formy i techniki obsługi gościa
    • Technika przenoszenia naczyń i tac
    • Przygotowanie stołu do podawania posiłku
    • Podawanie potraw
      • Śniadania
      • Zakąski
      • Zupy
      • Drugie dania
      • Desery
      • Serwis a la carte
      • Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
      • Serwis konferencyjny
    • Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
  4. Pozostałe funkcje kelnera
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • Kelner jako "sprzedawca"
        Techniki sugestywnej sprzedaży
    • Skuteczna komunikacja z gościem
    • Kelner jako doradca kulinarny
    • Realizacja dodatkowych usług
  5. Psychologiczne aspekty obsługi gości
    • Specyfika postaw poszczególnych typów gości
    • Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
    • Odstępstwa od reguł, standardów



Szkolenie kelnerskie

Termin: nabór ciągły

(Kolejne terminy:)

Miejsce: Łódź, Hotel
(Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych (3 dni)
 
Grupa maksimum: 12 osób

Godziny zajęć:
Dzień I:   11:00 - 18:00
Dzień II: 8:00 - 17:00
Dzień III: 8:00 - 15:00

Cena brutto szkolenia (podstawowa): 970 zł za 1 osobę
Obejmuje:
  • uczestnictwo w zajęciach
  • 3 obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe i materiały do zajęć praktycznych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 2 noclegami, 2 śniadaniami i 3 obiadami: 1280 zł za 1 osobę
 
Cena brutto szkolenia z 2 noclegami, 2 śniadaniami, 3 obiadami i 2 kolacjami: 1340 zł za 1 osobę
 
Uczestnikom oferujemy zakwaterowanie w hotelu, w którym realizowane jest szkolenie w pokojach z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.

Zapewniamy specjalne rabaty (poszczególne rabaty nie sumują się):
  • przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
  • dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia
Formularz zgłoszenia






Szybki kontakt

tel. 602 243 808





Szkolenia otwarte
   Hotel
   Gastronomia
   Zarządzanie
   Marketing / sprzedaż
   Kalendarium szkoleń
Szkolenia zamknięte

E-learning

Doradztwo
O nas
   Kontakt
   Referencje
   Trenerzy
   Zasady użytkowania
   Polityka prywatności
Kursy zawodowe

BHP
CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie, ul. Jana Kiepury 30
tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
biuro@cedeka.pl

Copyright © 2005-2023 Szkolenia CeDeKa