Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji


... bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu

Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.

Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

Szkolenie szczególnie polecamy dla:
Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.

Metodyka zajęć:
Wykład, konwersatorium, ćwiczenia, scenki rodzajowe.

Program szkolenia:
  1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu
    • recepcja - dział tworzący początkową i często jedyną opinię o hotelu
    • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • osoba recepcjonisty
      • wymagania pracodawcy - kwalifikacje, niezbędna wiedza, pożądane umiejętności
      • wygląd zewnętrzny, umundurowanie
      • standardy i wzorce zachowań
  2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
    • wieloobowiązkowość pracowników recepcji - podział na stanowiska
    • zasady współpracy z pozostałymi działami
    • prowadzenie dokumentacji
      • ewidencja - wymogi prawne obowiązku meldunkowego
      • dokumenty i formularze obowiązujące w recepcji - prawidłowy obieg
      • formułowanie pism oficjalnych wysyłanych listem, faksem, mailem
    • rezerwacja - organizacja działu lub realizacja przez recepcję
      • dostępność do oferty hotelu - kanały i źródła rezerwacji
      • rezerwacje wstępne, zapytania i rezerwacje właściwe
      • rezerwacje gwarantowane i niegwarantowane
      • system prowizji i rabatów, prawo do zniżek, programy lojalnościowe
    • realizacja usług dodatkowych
  3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
  4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
    • charakterystyka typów i profili psychologicznych
    • charakterystyka potrzeb gościa
    • zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    • pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji gości - reklamacje, interwencje
    • stosowanie technik pracy i rozmowy z gościem zadowalających obie strony
    • "granice ustępstw"
    • techniki sugestywnej sprzedaży
  5. Etyka w zawodzie
  6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
    • obowiązki hotelu wynikające z Kodeksu Cywilnego, dotyczące rzeczy wniesionych do hotelu



Doskonały Recepcjonista - szkolenie dla pracowników recepcji

Termin: 04-05.12.2014
 
Miejsce: Gdańsk, Hotel Focus, ul. Elbląska 85
 
{Kolejne terminy: 02.2015}

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)

Godziny zajęć:
Dzień I:   11:00 - 18:30
Dzień II: 8:30 - 17:00

Cena brutto szkolenia (podstawowa): 680 zł za 1 osobę
obejmuje:
  • uczestnictwo w zajęciach
  • 2 obiady
  • przerwy kawowe
  • skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 830 zł za 1 osobę
 
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 860 zł za 1 osobę
 
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w nowocześnie urządzonych, dwuosobowych pokojach wyposażonych w łazienkę, telewizor LCD, bezpłatny dostęp do Internetu. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają również: restauracja, lobby bar, sauna, siłownia oraz parking.

Zapewniamy specjalne rabaty (poszczególne rabaty nie sumują się):
  • przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
  • dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia
  • przy wczesnym zgłoszeniu (do 31.10.2014) i wczesnym opłaceniu kosztów szkolenia (do 07.11.2014) - 9 % od ceny podstawowej szkolenia
Formularz zgłoszenia


map div






CeDeKa
Centrum Doskonalenia Kadr

86-105 Świecie
ul. Jana Kiepury 30

tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
kom. 602 243 808
biuro@cedeka.pl



Szkolenia otwarte
   Hotel
   Gastronomia
   Zarządzanie
   Marketing / sprzedaż
   Kalendarium szkoleń
Szkolenia zamknięte

E-learning

Doradztwo
O nas
   Kontakt
   Referencje
   Trenerzy
   Zasady użytkowania
   Polityka prywatności
Kursy zawodowe

BHP
CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie, ul. Jana Kiepury 30
tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
biuro@cedeka.pl

Copyright © 2005-2014 Szkolenia CeDeKa