Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji


Szkolenie ma na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników recepcji w obiektach hotelarskich. Uczestnicy szkolenia nabywają wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania recepcją poprzez doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

Metodyka zajęć:
Warsztaty - ćwiczenia, scenki rodzajowe; wykład; prezentacja; konwersatorium.
 
Organizacja szkolenia:
Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
 
Ramowy program szkolenia:
  1. Praca w recepcji, a standardy obsługi gości.
  2. Rezerwacja realizowana przez recepcję i prowadzenie dokumentacji.
  3. Podstawowa rola i obowiązki pracowników recepcji.
  4. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon.
  5. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych.
  6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim.

 



FISZKA INFORMACYJNA

Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji

W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń dla pracowników recepcji.

Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
  • Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
  • Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.
Zapraszamy do kontaktu z nami i konsultacji na temat szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji.

Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.





Szkolenia Pozostałe szkolenia zamknięte:





X Kalendarium szkoleń otwartych:




Szkolenia otwarte
   Hotel
   Gastronomia
   Zarządzanie
   Marketing / sprzedaż
   Kalendarium szkoleń
Szkolenia zamknięte

E-learning

Doradztwo
O nas
   Kontakt
   Referencje
   Trenerzy
   Zasady użytkowania
   Polityka prywatności
Kursy zawodowe

BHP
CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie, ul. Jana Kiepury 30
tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
biuro@cedeka.pl

Copyright © 2005-2014 Szkolenia CeDeKa