HoReCa w sieci - sprzedaż i nowoczesny marketing usług hotelowych


Korzyści dla Uczestnika szkolenia:
Uczestnik szkolenia będzie świadomy korzyści jakie może przynieść właściwa promocja obiektu turystycznego w Internecie. Dobrze pozna podstawy działania skutecznej reklamy oraz profesjonalnej strony www, nauczy się rozróżniać materiały i rozwiązania przeciętne od efektywnych. Ponadto będzie wiedział jak działa wyszukiwarka i czym kierują się internauci poszukujący danych usług, a dostępne informacje będzie potrafił wykorzystywać do kreowania swojego prawidłowego wizerunku.
Dodatkowo, dzięki zdobytej wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień technicznych i marketingowych, absolwent szkolenia potrafi wyznaczać cele i je egzekwować, prawidłowo nadzorując wykonanie prac przez twórców stron i innych materiałów internetowych. Jest również na bieżąco z coraz popularniejszymi formami marketingu i sprzedaży, jak systemy rezerwacji, portale społecznościowe i aplikacje mobilne.
 
Metodyka zajęć:
Mini wykład, prezentacja, dyskusja kierowana, analiza przypadków, warsztaty.
 
Program szkolenia:
1. Marketing internetowy - nieograniczone miejsce promocji.
  • Co to jest marketing w sieci? Różnice między reklamą tradycyjną a internetową.
  • Nasi potencjalni klienci. Struktura społeczna i wiekowa użytkowników Internetu.
  • Sieć rozwija się szybko – zmiany form reklamowych i informacyjnych na przestrzeni ostatnich miesięcy i lat.
  • 200 milionów stron, miliardy reklam – czy jest tu miejsce na moją firmę?
  • www.milliondollarhomepage.com
2. Firmowa strona internetowa czyli jak się pokazać.
  • Strona www jako miejsce pierwszego kontakt klienta z firmą.
  • Witryna internetowa jako narzędzie Public Relations.
  • Nośnik informacji czy pośrednik sprzedaży – jakie cele powinna spełniać strona www firm branży turystycznej?
  • Koszty związane z tworzeniem, aktualizacją, utrzymaniem strony internetowej.
3. Nasza strona lepsza od innych – jak wzbudzać zainteresowanie i zaufanie internautów.
  • Liczy się pierwsze wrażenie – kolory, grafiki, zdjęcia – wzbudzanie prawidłowych reakcji odbiorcy naszej strony.
  • Wygląd czy treść – co jest ważniejsze i dlaczego.
  • Podstawowe zasady dotyczące pisania treści umieszczanych na stronach internetowych.
  • Tak jak w życiu - dobry adres to podstawa.
  • Co to jest serwer www i dlaczego warto zainteresować się także tym tematem.
  • Być na czasie – współczesne techniki wykorzystywane do uatrakcyjnienia i wzmocnienia efektywności strony www. Kiedy czas na zmianę w naszym serwisie?
  • Optymalizacja strony pod kątem wydajności, funkcjonalności i potrzeb odbiorcy.
4. Statystyki – poznaj potencjalnych klientów Twojego hotelu.
  • Jakie informacje mogą nam dać statyki podłączone do strony internetowej?
  • Podstawowe narzędzie do tworzenia prawidłowych statystyk.
  • Informacje  w statysykach jako źródło informacji o naszych potencjalnych klientach.
  • Jak statystyki mogą pomóc w zwiększeniu zainteresowania naszą firmą.
  • Optymalizacja strony www przy wykorzystaniu informacji ze statystyk.
5. Wyszukiwarka internetowa jako podstawowe narzędzie internautów.
  • Jak działa wyszukiwarka internetowa. Dlaczego wszyscy korzystamy z Google?
  • W jaki sposób internauci korzystają z wyszukiwarek?
  • Co to jest SEO i dlaczego warto wykorzystać to w swojej stronie internetowej.
  • Podstawowe techniki SEO – jak być łatwiej wyszukanym, jak zwrócić na siebie uwagę.
  • Jak zredagować treść strony żeby stała się bardzo atrakcyjna dla wyszukiwarki.
  • Czy nasza strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO – analiza wybranych stron www.
6. Reklama w Interencie.
  • Gdzie się reklamować i w jaki sposób.
  • Program Google AdWords  - możemy być na 1 miejscu listy wyszukiwania Google.
  •  Niech nas usłyszą – blogi, fora, artykuły sponsorowane jako medium reklamowania swoich usług.
7. Portale branżowe – najlepiej w rodzinie.
  • Przegląd portali branżowych związanych z HoReCa.
  • Czy warto reklamować się na portalach?
  • Koszty związane z umieszczeniem informacji o nas w portalu branżowym.
  • Systemy rezerwacyjne na portalach.
  • Zagraniczne portale rezerwacyjne szansą dla polskich hoteli.
8. Portale społecznościowe jako medium nowoczesnego marketingu
  • Dlaczego warto zainteresować się Facebook’iem?
  • Wybrane przykłady udanych kampanii reklamowych.
9. Urządzenie mobilne a Interenet – popularność rośnie z każdym dniem.
  • Nasza strona www zoptymalizowana na urządzenia mobilne.
  • Jakich informacji poszukuje użytkownik np. iPhona?
10. Internetowy system rezerwacji – niezbędny moduł na stronie każdego nowoczesnego hotelu.
  • Przegląd dostępnych systemów rezerwacyjnych.
  • Porównanie możliwości aktualnych systemów.
  • Jak dodać taki system do naszej strony internetowej?



HoReCa w sieci - sprzedaż i nowoczesny marketing usług hotelowych

Termin: 23-24.10.2017
 
Miejsce: Łódź, Hotel
 
{Kolejne terminy: 03,2017}

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)

Godziny zajęć:
Dzień I:   11:00 - 18:30
Dzień II: 8:30 - 17:00

Cena brutto szkolenia: 690 zł za 1 osobę
obejmuje:
  • uczestnictwo w zajęciach
  • 2 obiady
  • przerwy kawowe
  • skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 840 zł za 1 osobę
 
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 870 zł za 1 osobę
 
Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach dwuosobowych z łazienką, TV-Sat, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.

Zapewniamy specjalny rabat:
  • przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby (szczegóły w zamówieniu on-line)
  • dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa
  • przy wczesnym zgłoszeniu i opłaceniu kosztów szkolenia (do 22.09.2017) - 7% od ceny podstawowej szkolenia

 

Formularz zgłoszenia






CeDeKa
Centrum Doskonalenia Kadr

86-105 Świecie
ul. Jana Kiepury 30

tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
kom. 602 243 808
biuro@cedeka.pl



Szkolenia otwarte
   Hotel
   Gastronomia
   Zarządzanie
   Marketing / sprzedaż
   Kalendarium szkoleń
Szkolenia zamknięte

E-learning

Doradztwo
O nas
   Kontakt
   Referencje
   Trenerzy
   Zasady użytkowania
   Polityka prywatności
Kursy zawodowe

BHP
CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie, ul. Jana Kiepury 30
tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
biuro@cedeka.pl

Copyright © 2005-2017 Szkolenia CeDeKa