HoReCa w sieci - sprzedaż i nowoczesny marketing usług hotelowych
Korzyści dla Uczestnika szkolenia: Uczestnik szkolenia będzie świadomy korzyści jakie może przynieść właściwa promocja obiektu turystycznego w Internecie. Dobrze pozna podstawy działania skutecznej reklamy oraz profesjonalnej strony www, nauczy się rozróżniać materiały i rozwiązania przeciętne od efektywnych. Ponadto będzie wiedział jak działa wyszukiwarka i czym kierują się internauci poszukujący danych usług, a dostępne informacje będzie potrafił wykorzystywać do kreowania swojego prawidłowego wizerunku.
Dodatkowo, dzięki zdobytej wiedzy z zakresu podstawowych zagadnień technicznych i marketingowych, absolwent szkolenia potrafi wyznaczać cele i je egzekwować, prawidłowo nadzorując wykonanie prac przez twórców stron i innych materiałów internetowych. Jest również na bieżąco z coraz popularniejszymi formami marketingu i sprzedaży, jak systemy rezerwacji, portale społecznościowe i aplikacje mobilne.
Metodyka zajęć:
Mini wykład, prezentacja, dyskusja kierowana, analiza przypadków, warsztaty.
Program szkolenia:
1. Marketing internetowy - nieograniczone miejsce promocji.
Co to jest marketing w sieci? Różnice między reklamą tradycyjną a internetową.
Nasi potencjalni klienci. Struktura społeczna i wiekowa użytkowników Internetu.
Sieć rozwija się szybko – zmiany form reklamowych i informacyjnych na przestrzeni ostatnich miesięcy i lat.
200 milionów stron, miliardy reklam – czy jest tu miejsce na moją firmę?
www.milliondollarhomepage.com
2. Firmowa strona internetowa czyli jak się pokazać.
Strona www jako miejsce pierwszego kontakt klienta z firmą.
Witryna internetowa jako narzędzie Public Relations.
Nośnik informacji czy pośrednik sprzedaży – jakie cele powinna spełniać strona www firm branży turystycznej?
Koszty związane z tworzeniem, aktualizacją, utrzymaniem strony internetowej.
3. Nasza strona lepsza od innych – jak wzbudzać zainteresowanie i zaufanie internautów.
Liczy się pierwsze wrażenie – kolory, grafiki, zdjęcia – wzbudzanie prawidłowych reakcji odbiorcy naszej strony.
Wygląd czy treść – co jest ważniejsze i dlaczego.
Podstawowe zasady dotyczące pisania treści umieszczanych na stronach internetowych.
Tak jak w życiu - dobry adres to podstawa.
Co to jest serwer www i dlaczego warto zainteresować się także tym tematem.
Być na czasie – współczesne techniki wykorzystywane do uatrakcyjnienia i wzmocnienia efektywności strony www. Kiedy czas na zmianę w naszym serwisie?
Optymalizacja strony pod kątem wydajności, funkcjonalności i potrzeb odbiorcy.
Jakie informacje mogą nam dać statyki podłączone do strony internetowej?
Podstawowe narzędzie do tworzenia prawidłowych statystyk.
Informacje w statysykach jako źródło informacji o naszych potencjalnych klientach.
Jak statystyki mogą pomóc w zwiększeniu zainteresowania naszą firmą.
Optymalizacja strony www przy wykorzystaniu informacji ze statystyk.
5. Wyszukiwarka internetowa jako podstawowe narzędzie internautów.
Jak działa wyszukiwarka internetowa. Dlaczego wszyscy korzystamy z Google?
W jaki sposób internauci korzystają z wyszukiwarek?
Co to jest SEO i dlaczego warto wykorzystać to w swojej stronie internetowej.
Podstawowe techniki SEO – jak być łatwiej wyszukanym, jak zwrócić na siebie uwagę.
Jak zredagować treść strony żeby stała się bardzo atrakcyjna dla wyszukiwarki.
Czy nasza strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO – analiza wybranych stron www.
6. Reklama w Interencie.
Gdzie się reklamować i w jaki sposób.
Program Google AdWords - możemy być na 1 miejscu listy wyszukiwania Google.
Niech nas usłyszą – blogi, fora, artykuły sponsorowane jako medium reklamowania swoich usług.
7. Portale branżowe – najlepiej w rodzinie.
Przegląd portali branżowych związanych z HoReCa.
Czy warto reklamować się na portalach?
Koszty związane z umieszczeniem informacji o nas w portalu branżowym.
Systemy rezerwacyjne na portalach.
Zagraniczne portale rezerwacyjne szansą dla polskich hoteli.
8. Portale społecznościowe jako medium nowoczesnego marketingu
Dlaczego warto zainteresować się Facebook’iem?
Wybrane przykłady udanych kampanii reklamowych.
9. Urządzenie mobilne a Interenet – popularność rośnie z każdym dniem.
Nasza strona www zoptymalizowana na urządzenia mobilne.
Jakich informacji poszukuje użytkownik np. iPhona?
10. Internetowy system rezerwacji – niezbędny moduł na stronie każdego nowoczesnego hotelu.
Przegląd dostępnych systemów rezerwacyjnych.
Porównanie możliwości aktualnych systemów.
Jak dodać taki system do naszej strony internetowej?
HoReCa w sieci - sprzedaż i nowoczesny marketing usług hotelowych
Termin: nabór ciągły
(Kolejne terminy: )
Miejsce: Łódź, Hotel
(Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)
Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)
Godziny zajęć:
Dzień I:
11:00 - 18:30
Dzień II:
8:30 - 17:00
Cena brutto szkolenia: 870 zł za 1 osobę
obejmuje:
uczestnictwo w zajęciach
2 obiady
przerwy kawowe
skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w języku polskim i angielskim)
pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 1120 zł za 1 osobę
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 1150 zł za 1 osobę
Uczestnikom oferujemy zakwaterowanie w hotelu, w którym realizowane jest szkolenie w pokojach z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.
Zapewniamy specjalny rabat:
przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia