Zarządzanie jakością usług hotelarskich


Cel szkolenia:

„Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę.” - Guccio Gucci

Jakość, to obok ceny, główny czynnik decydujący o wyborze przez gościa danego obiektu spośród konkurencji. Elementy wysokiej jakości obsługi,  to  nie  tylko  czysty  pokój  i  smaczne  jedzenie,  ale  także  indywidualne  podejście  do  gościa, profesjonalna reakcja na jego zażalenia oraz kompetentny i zaangażowany personel, który na co dzień bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom oferowanych usług. Sprawne zarządzanie jakością stanowi efektywny sposób podnoszenia konkurencyjności obiektu, a co za tym idzie przychodów firmy oraz poziomu zadowolenia i lojalności gości.
Celem szkolenia jest zapoznanie osób nadzorujących proces obsługi z przyczynami spadku jej jakości oraz sposobami i praktycznymi narzędziami zarządzania jakością, które można wdrożyć w hotelu.
 
Adresaci szkolenia:
Szkolenie  dedykowane  jest kierownikom  liniowym (szefowie  działu,  asystenci,  superwizorzy) i managerom  obiektów hotelowych.
 
Metodyka zajęć:
Wykład, dyskusja, praca w grupach, analiza przypadków.
 
Zakres tematyczny szkolenia:
  1. Obsługa gościa:
    • etapy i istotne elementy obsługi,
    • kontakt z gościem,
    • personalizacja obsługi.
  2. Standaryzacja obsługi:
    • podział i funkcja standardów,
    • standardy a kategoria hotelu,
    • procedury pomocnicze.
  3. Kontrola jakości:
    • przyczyny zakłócenia jakości,
    • obszary badania,
    • metody,
    • analiza wyników badania.
  4. Zarządzanie reputacją obiektu:
    • pozyskiwanie opinii,
    • profesjonalna reakcja na zażalenia gości.
  5. Czynnik ludzki i rola personelu:
    • kształtowanie kultury organizacyjnej,
    • organizacja szkoleń,
    • zarządzanie przez cele,
    • motywowanie i coaching,
    • praca zespołowa i komunikacja,
    • dobór pracowników.



Zarządzanie jakością usług hotelarskich

Termin: 05-06.10.2023
{Kolejne terminy: }
 
Miejsce: Łódź, Hotel
(Dokładny adres hotelu zostanie przekazany zarejestrowanym uczestnikom, najpóźniej na 5 dni przed terminem szkolenia.)

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)

Godziny zajęć:
Dzień I:  
11:00 - 18:30
Dzień II:
8:30 - 17:00

Cena brutto szkolenia (podstawowa): 870 zł za 1 osobę
obejmuje:
  • uczestnictwo w zajęciach
  • 2 obiady
  • przerwy kawowe
  • skrypt zawierający wiadomości przekazane w trakcie zajęć szkoleniowych
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem i 2 obiadami: 1120 zł za 1 osobę
 
Cena brutto szkolenia z 1 noclegiem, 1 śniadaniem, 2 obiadami i 1 kolacją: 1150 zł za 1 osobę
 
Uczestnikom oferujemy zakwaterowanie w hotelu, w którym realizowane jest szkolenie, w pokojach z łazienką, TV, telefonem. W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają: restauracja, bar, parking.

Zapewniamy specjalne rabaty (poszczególne rabaty nie sumują się):
  • przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby - szczegóły w zamówieniu on-line
  • dla absolwentów innych szkoleń realizowanych przez Centrum Doskonalenia Kadr CeDeKa - 7% od ceny podstawowej szkolenia
Formularz zgłoszenia






Szybki kontakt

tel. 602 243 808





Szkolenia otwarte
   Hotel
   Gastronomia
   Zarządzanie
   Marketing / sprzedaż
   Kalendarium szkoleń
Szkolenia zamknięte

E-learning

Doradztwo
O nas
   Kontakt
   Referencje
   Trenerzy
   Zasady użytkowania
   Polityka prywatności
Kursy zawodowe

BHP
CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie, ul. Jana Kiepury 30
tel. 52 562 60 61
fax 52 522 21 31
biuro@cedeka.pl

Copyright © 2005-2023 Szkolenia CeDeKa