Szkolenie dla kierowników i pracowników służby pięter
Cel szkolenia:
Podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy, w szczególności:
poznanie nowych metod i technik pracy
doskonalenie kultury obsługi
kształtowanie postawy etyczno-moralnej
opanowanie sztuki rozmowy z gościem
doskonalenie umiejętności zachowania się w sytuacjach szczególnych
zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych, w tym bhp i p. poż.
Metodyka zajęć:
Wykład, warsztaty, analiza filmu instruktażowego.
Organizacja szkolenia:
Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ramowa tematyka szkolenia:
Organizacja i technika pracy służby pięter
Podstawowe role i obowiązki służby pięter
Psychologiczne aspekty obsługi gości
Etyka w zawodzie
Podstawy prawne dotyczące pracy w służbie pięter w zakładzie hotelarskim
FISZKA INFORMACYJNA
Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kierowników i pracowników służby pięter
W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń dla służby pięter.
Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.
Zapraszamy do kontaktu z nami i konsultacji na temat szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego dla służby pięter.
Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.