Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji
Szkolenie ma na celu podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników recepcji w obiektach hotelarskich. Uczestnicy szkolenia nabywają wiedzę i umiejętności w zakresie profesjonalnego zarządzania recepcją poprzez doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.
Organizacja szkolenia:
Dla każdego zlecenia opracowujemy optymalny szczegółowy program zajęć. W tym celu analizujemy oczekiwania i potrzeby potencjalnego zleceniodawcy oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ramowy program szkolenia:
Praca w recepcji, a standardy obsługi gości.
Rezerwacja realizowana przez recepcję i prowadzenie dokumentacji.
Podstawowa rola i obowiązki pracowników recepcji.
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon.
Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych.
Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim.
FISZKA INFORMACYJNA
Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji
W tym miejscu przedstawiliśmy Państwu jedynie wstępne informacje na temat tego, co możemy zaoferować w zakresie szkoleń dla pracowników recepcji.
Dla każdego zlecenia opracowujemy indywidualną ofertę zawierającą szczegółowy, optymalny program zajęć. W tym celu analizujemy wraz z potencjalnym zleceniodawcą oczekiwania i zakładane efekty, jakie ma przynieść szkolenie oraz sprawdzamy kwalifikacje przyszłych uczestników szkolenia.
Ustalenie konkretnego terminu szkolenia pozostawiamy do wyboru i uzgodnienia przez Zamawiającego, starając się za każdym razem maksymalnie dostosować do postawionych wymagań.
Pracujemy według autorskich, ustalonych procedur, które wytyczają jakość naszych szkoleń zamkniętych.
Zapraszamy do kontaktu z nami i konsultacji na temat szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji.
Chętnie przygotujemy dla Państwa odpowiednią ofertę szkolenia.